Lyckliglyckliglycklig

Idag är jag glad för idag kommer Ludde hem :)
Jag är även bakis efter en kul kväll igår.
Synd bara att vi hade missat totalt att det va 18 på bomull!
Men borgen va helt okej också och kvällen avslutades ju på bomull iaf :)

Käka även donken för första gången på evigheter.
Så har dom inte El Maco!
Sicket skit men jag överlevde ändå med en enorm ketchupfläck på byxorna då jag fick brickan i knät.
Kanske borde lägga dom i tvätten?

Taxin hem delade jag med 2 snubbar som jag inte har en aning om vilka dom va.
Alla andra hoppade in i en annan taxi.
Väl hemma gjorde jag som vanligt.
Deckade som en liten gris.

Ska snart fixa mig för lite innebandy.
Och när det är slut är Ludde hemma.
Det pirrar nästan lite i magen :)

Tjenoixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0