På andra sidan stan

Just nu är jag inne i en skitperiod.
Det bästa på länge va iaf kalaset hos Liam igår :)

Sista arbetsdagen den här veckan imorgon.
Det är bra för min rygg är död.
Efter endast en jävla vecka!
Och dom hade ingen tid förrns på tisdag heller.
Men nu har jag iaf en tid till att knäcka ryggen.
Måste ta tag i det här sen.
Det ska inte va konstant smärta i ryggen när man är 23 år...

I helgen blir det nog lugnt.
Imorgon blir det dock plankstek :)
Fast ska plocka bort massa potatismos för att få bort kolhydrater.
Massa sallad istället.
Sen kanske lite Let´s Dance.
Kolla vad annat folk ska göra.

Lördagen blir det först herrmatch,
sen min egen match,
och sist sitta seket på min brors match.
Innebandy en hel dag.
Förr hade jag älskat det det i mängder.
Inte riktigt lika kul längre, eller match är ju kul :)

Träningen idag va iaf okej.
Fast inte slutet.
Kändes som han vaknat på helt fel sida.
Och sen skulle han visa för "den bättre tränaren" hur arg och ännu mer sträng han kunde va?
Ajja, det är okej.
Alla har vi dåliga dagar.

Förresten, min telefon har kommit hem! ! !

Hejdååå Kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0