Vem lämnade vem?

Jag har blivit grym på att mecka bil.
Igår fixade jag helt själv.
Och i morse helt själv.
Jag blev till och med svart om fingrarna!

Sitter här och väntar på den glada planksteken.
Min mage lär bli glad när den får äta den iaf.

Jag har förövrigt fått in Fröken Pettersson som bild när jag ringer till någon med min telefon.
Och jag får inte bort det?!
Undra om det blir så när någon ringer till mig oxå?
Sicket skit haha.
Men det är väl sånt man får ta.

Ska höra av mig till Kimii när jag käkat och så.
Får se vad som händer.
Antagligen inte så mycket.
Sparar mig tills på torsdag då det är dags för fjällen =)

Finns plats över om någon är sugen?

Nu ska jag dra mig.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Fröken Pettersson

hahahaha! Jag tycker det är helt klockrent att jag är på din mobil hela tiden! :)

2010-01-16 @ 20:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0