Det här är semester!

Dom senaste dagarn har varit kanonbra.

I måndags åkte jag och Ludde till bykis där det blev premiärdopp för mig där i år.
Sen hämtade vi mamma och Nisse och köpte glass på bageriet.
Gled upp till Vånga en sväng och prata med Anna och Henka.
Efter vart det Mårn där jag spöade Ludde i minigolf :)
Och sist men inte minst kollade vi på Wolfman.

Igår var möjligtis en ännu bättre dag.
Först tvätta vi och det va inte ett dugg kul.
Sen gled vi upp till Sandvik i några timmar med Anna och Henka.
Bada nästan hela tiden bara och det var ju inte igår direkt!
Snabbt hem och duscha och sen vidare ner till Söderköping.
Där bjöds det först på mat på Göta Salonger, sen en runda minigolf där Henka slutade som segrare, jag tvåa och Ludde sist. Vilket betyder att det står 2-0 i matcher till mig =D
Vi hann även med en mjukglass :)

Idag har vi bestämt att plocka undan lite här hemma.
Sen vet jag inte vad det blir.
Sånt dom märks :)

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0