Lars Winnerbäck!

Igår va en fruktansvärt bra dag.
Dock kallt i början när vi kom till Västervik men sen vart det mycket skönare :)
Vi käkade på Harrys och det var meningen att jag skulle köra hem.
Men efter en stund säger Maria och Peson att dom har en våningssäng vi kan sova i hos dom.
Så vi tackade glatt ja och en ny öl beställdes in :)

Lasse var lika bra som vanligt och även solen sken på träden under spelningen.
T-shirt gick jag omkring i också för den delen :)
Efter konserten gick vi ner på stan en sväng igen för att ta en öl :)
Sen hem där vi låg och prata fram emot 2 - halv 3 om allt och ingenting.

Idag blev det en runda på stan och en gigantisk macka på något ställe kallat Tant Grön tror jag.
Och nu sitter vi hemma trötta och nöjda.
Lasse kan ju få vem som helst att må bra :)


BILDREGN!

 

 

 
 
 
 
Gratis och svinkalla popcorn!

 Ett av mina 2 härliga skoskav :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0