Torsdag är bra.

Fullt ös medvetslös är hur denna dag har sett ut.

Ludde plockade upp mig efter jobbet så drog vi ut till hageby.
Där fick jag med mig martiniglas så jag kan dricka strawberry daquri eller hur det nu stavas i sommar, 2 fotoalbum, grejer så jag kan fixa fotoalbumen och så smått och gott från systemet.
Men där ska inhandlas mer :)

Fick även med en söt liten present till pappa haha.

Efter det gled vi vidare till mediamarkt där ludde blev ägare till en ny mobil och jag till alice i underlandet.
Livet är allt bra orättvist ;)
Till mat blev det pizza och nu sitter jag här och lugnar ner mig innan jag ska hoppa in i duschen.

Det behöööövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0