Kära studenter

va det det här vädret ni önskade er?
skitväder, såhär ska ni ju inte få det.
jag har iaf fint väder på lördag om prognosen är sann :)

har precis duschat och sitter och väntar på att håret ska torka.
det lär ta ett par timmar.
hade kunnat jobba nu när vi inte skulle på jontes utspring men jag är väl inte dum och erbjuder mig?
skulle vart skönt att va ledig imorgon också, men snart är det semester!

igår såg jag och ludde på en himla sjuk film.
när jag kom ut ur duschen förut trodde jag fan att gubben skulle stå i hallen.
den mänskliga tusenfotingen hette den, fast på engelska då.

grattis alla studenter!

Kommentarer
Postat av: mikaela

"den mänskliga tusenfotingen" , va den så grymt äcklig som den verkar? :P

2010-06-10 @ 10:13:40
URL: http://mikaelachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0