Min 18-årsfest :)

Nu Kim ska du få din jävla dagbok som du tjatat om hela dagen =)
Nu har jag tid att skriva, o för er som inte sett så finns det nya prylar från festen nu!
Ajja, åker till Flen imorgon. Kommer sakna allt här hemma.
Men det e ju bara en vecka...
Så nu åter till festen.
Fredag tillbringa vi lite tid i Sörgården för att göra iordning.
Va faktiskt ganska kul men ballongerna va ju inte alls roliga att blåsa upp.
Själv blåste jag inte en ända eftersom att jag har ballongskräck va fan =)
Sen hände inte så mycket mer, gled bil med verner, gilen o sofii o sen vart det tv-spel.
Faan va jag sög men iaf.
Så vart det ju lördag då, morsan o dom sjöng för mig när jag kom hem.
HAha, halv 1 på natten men fan va trevligt.
Fick min efterlängtade kamera oxå, det ända jag önska mig typ.
Lr jag trodde inte jag skulle få det men iaf.
Så vart det kväll då.
Efter att gästerna vart här o min pratglada kusin lr va säger ni Marra o Sofii...?
Minns tyvärr inte våra smeknamn vi fick =D
Ajja, gled ner till sörgården o börja dricka lite lätt.
Sen kommer moster o mamma o vi gör bålen, va fan god ju.
Trodde inte den skulle bli det men det gick ju ner som allt annat!
Sen kom det folk, en efter en gled in...
Sen kom ju dom som jag verkligen INTE ville ha dit.
Peddi snodde mina öl o sa att det va hans o skulle gömma dom utanför!
Va fan e han helt jävla körd lr....?
Så sa han att det va hans o att han inte behövde sno för att han hade så många hemma.
Men va fan gjorde du det för då....?!
Sen vart det ju bråk oxå, som vanligt.
Men Verner säger att han slogs ju inte inne så va fan skulle vi bry oss för...?
JA du det kan man ju fråga sig, om du menar det du säger e du ju helt störd!
Sen finns det ju dom som inte kan visa respekt.
När folk hyr en lokal o massa grejer o sen börjar bråka.
Så jääävla dålig stil.
O hota med att slå ihjäl min morsa....? Hallå, e det normalt?!
Ajja, skitsamma nu men jag tycker det e dålig stil iaf.
Känns som att festen sprack där o det gjorde den oxå, men tack alla andra som ställde upp.
Jag hade verkligen en skitrolig kväll.
O era sånger va ju jättefina =)
Ni sjöng fan 3 gånger ju.
Värst va när alla gick ut o sjöng o jag fatta inget =)
Men ändå, Jorun vart lite besviken på dej.
Trodde fan du skulle använda mitt porrum, haha! Nae vars skoja bara.
Jennifer kunde ju gått in där istället =)
Sofii hitta ju sin Kim som vanligt o hon tror hon strula me NIbbe lite oxå.
haha, stämmer det Nibbe lr hade du bara Amanda =)
Haha, det va lite roligt iaf.
Tack för presenterna alla förresten.
Haha, den självlysande dildon va ju lite rolig.
O blommorna, spriten, godiset o ölen.
Tackar så mycket =)
Tack för en trevlig kväll oxå igen, tycker verkligen det va skitkul.
Hoppas ni oxå tyckte det.
Iaf dom flesta av er =)
O vem fan va det som hade spytt i handfatet....? =D
Richard va det du som va där oxå lr...?
Haha, Lina du va nykter oxå.
Hörde att din kära pojkvän va jätteglad på dej.
Lär dig gå flicka lilla =)
Haha, du va som jag på minneskonserten!
Men iaf, nu orkar jag inte skriva mer men iaf.
Hoppas det vart liiite kul att läsa iaf.
O tack mor o far som hyrde o ställde upp.
O moster oxå för den delen.
O tack polisen som fick ordning på allt sen.
Tur att dom finns ibland.
Ajja, nu ska jag packa det sista till Flen o försöka överleva en vecka där uppe utan min nära o kära här hemma!
Men det komemr bli svårt men jag hoppas jag klarar det!
Vi cs om en vecka gott folk!
O jag säger bara en sak, fan va skönt att va 18 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0