9 månader kvar till julafton

Idag är det Maria Bebådelsedagen.
Den firas för att Maria i Bibel vart på tjocken och nio månader senare kläckte utt sitt kid.
Så på grund av denna anlednng käkar vi idag våfflor.
Så tack Maria!

Jag har med andra ord idag käkat våfflor.
Himla gott.
Sen plingade farmor och farfar på dörren och gav mig 1000 kronor tillbaks på försäkringen på bilen.
Det gillade jag :)

Annars fick jag en dödsdom idag.
Roffa vill ha mig som forward på lördag.
Det är väl bara att testa på.
Det kan ju va kul det också :)
Fast inte om det går skit.
Jag har två anledningar till att det blev såhär, eller chansningar.
1 - Jag betedde mig som en idiot i söndags på matchen.
2 - Jag har blivit sämst och dåliga människor sätter man upp på forwarden då för att där gör dom minst skada.
Positivt tänkande :P

Nu ska jag se på tv.
Och klä på mig.
Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0