anna bergendal

är skitdålig.
trött så det heter duga på låten och då har jag inte ens lyssnat på rix.
tur att jag inte rösta på henne.

annars har vi beställt tapeter till lägenheten idag.
det blev inte det jag ville ha. suprise.
va en aningen mycket mönster så det fick bli annat.
nu måste vi bara få nyckeln.
och så måste dom sega grottmänniskorna slipa golvet också.
vilka dom nu är.

sitter hos luddovich och väntar på att gå och träna.
hade det vart sommar hade jag ringt alla jag känner för att samlas någonstans och ta en glass.
sen längtar jag även efter en kall öl på världens bar med deras goda hamburgare.

ja jag är hungrig.
jag ska rosta mig en macka.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0