Gulligt.

Igår va det en spännande maträtt som lagades hemma.
Först va det rotfruktsgratäng som faktiskt va himla gott, aldrig ätit det förut.
Till va det massa grönsaker i fyrkanter i nån tomatröra som hette typ ngt franskt.
Och så grillad fläskfile :)
Va mycket godare än väntat och även godare än det låter.

Ludde och jag hade en konverastion nyss (han ligger bakis som ett as och sover)
-Fan vad du skriver.
-Ja förlåt att jag väckte dig.
-Skriver du till hela jävla facebook eller?
-Haha nae vad är det med dig?
-Jag kanske vill ligga....

Och nu tror jag att han har somnat igen.

Vi va hos Martina och Hulta igår, det va trevligt.
Jag och Martina utklassade grabbarna i ngt spel.
Sen gick vi till Nicke och nu luktar allt rööök. Mysigt.

Ska hoppa in i duschen nu och få bort stanken.
Sen blir det att köra mamma och Nisse till Siemensfesten och så ska jag avsluta resan med Leons eller en Gyrosspecial.
Blir ju nästan hungrig.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0