Hejhopp.

Drog till gymmet direkt när jag kom hem.
Men först fick jag se en stackars gubbe stå och jobba i spöregnet utanför oss.
Han hade ställt sin enorma lastbil på våran uppfart så jag fick ställa mig hos frisören.
Jag hade inte hjärta att be honom att flytta på sig :)

Men gymmet en snabbis som sagt va.
1 mil på crosstrainern vilket jag inte vet om det är mycket eller lite.
Hade det vart på löpbandet hade jag vart mer än nöjd iaf :)

Golvet i lägenheten är iaf lackat och klart nu.
Så snart kan vi börja med grovstädning då dom som bott där innan inte gjort ett skit!
Tur att jag har min mormor som är så duktig på sånt :)

Imorgon ska jag köpa färg till klädkammaren.
Målningen sker på tisdag.

Och nu blev jag arg.
Det som sker i sporthallen är prisutdelning endast.
Jag som skulle ha tränat med kfum.
Skiiit också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0