Klagomuren igen

Tänkte börja med att klaga för att kunna avsluta det positivt.

Vet ni hur störande det är när man på morgonen ligger i sängen och helt plötsligt plingar det på dörren?
Man hinner inte mer än att slå upp ögonen.
Och plingar denna person inte på dörren så ringer han.
Visst att klockan va 12 (egentligen 11).
Ska det fortsätta såhär kommer jag och Ludde inte att bo länge ihop!

Vardagsrummet är tydligen färdigtapetserat nu iaf.
Men det kan ju va hur snett som helst och då får dom göra om.
Detta på grund av att dom smällde i sig en flaska mintu och några öl medans dom höll på.
Och det kan ju va förklaringen till att det tog tolv jävla timmar!

Jag hade iaf en trevlig kväll med Kim, Mickis och Sara igår.
Det va på tiden att umgås lite med dom tycker jag :)
Vi var duktiga och släckte alla lampor och stängde av tvn när det av Earth Hour också.
En applåd till oss.
Så mycket mer gjorde vi inte.
Men trevligt värre :)

Matchen mot Finspång vann vi förresten.
Låg under med 2-0 men vände och vann med 3-2.
Himla duktig av oss!
Skönt att vinna sista matchen med Vingen.
För damlaget lär ju läggas ner och jag är påväg till Kfum.
Vi har dock ett möte på måndag så jag kan inte åka och provträna med dom då :(

Som forward gick det ganska hyffsat iaf.
Trött som jag vet inte vad och idag har jag träningsvärk i arsle och armar.
I första fick jag spela forward i tredje femman.
Kan man komma ngt närmare bänkad när man egentligen är back i första? :D
Sen blev jag inpetad med 2 av systrarna Hiltunen :)

Nu ska jag äta en chokladboll och sen ge mig hem till mamma och Nisse för att sätta på mig Färjestadtröjan.
Ikväll gäller det, vinna eller försvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0