Klagomuren

försök aldrig någonsin skaffa en lägenhet genom dom vi gör.

vet inte exakt va dom heter men snubben heter jörgen och är sämst.

fastighetsmäklaren heter micke och han har fasen ingen koll heller.

sen skickar dom en tredje kille till oss.

det står i vårat kontrakt klart och tydligt inflyttning 1/4.

men dom har inte ens haft kontakt med dom som ska slipa golvet!

och vi ska hinna tapetsera och allt innan dess också.

plus att ludde åker nästa vecka.

och vi ringer och tjatar dagligen. ibland flera gånger om dagen.
sämsta jävla skitställe jag vart med om....


ska även snart behöva sätta mig ner och skriva ett äckligt cv och personligt brev.
detta till whirlpool då jag ska söka en av tjänsterna där.
mest bara för att testa.
men varför skicka in det och gå på intervju när jag har jobbat där i tre år genom pema.
borde dom inte veta vem jag är då?!

ska på afrodans sen.
va länge sen så jag hoppas det blir kul.
innebandyn struntar jag i.
är på dåligt humör och då kommer innebandyn gå skit och då kommer jag klaga och då blir det en tråkig träning för dom också.
så jag väljer helt enkelt att stanna hemma.

ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0