Ledning för färjestad

Färjestad leder mett 1-0 efter första perioden.
Och det är bra för ngt annat än vinst finns som sagt va inte.
Sjukt nervös är jag och det är inte bra.
Fattar inte att jag år efter år ska utsätta mig för detta.

Har vart uppe flera timmar i lägenheten idag.
Upptäckte att det va helt sjukt skitigt överallt vilket betyder dålig städning av dom som flyttade därifrån.
Så mamma och Nisse kom dit och vi bestämde oss för att klaga på städningen.
Rutorna är inte tvättade och inte har dom tagit isär dom och fixat smutsen heller.
Dörrar och garderober är inte avtorkade för fem öre.
Heller inte spisen då jag hittade gammal mat som satt fast på knappar med mera.
Det är inte okej!

Men Ludde är kvar där uppe och sätter upp dom sista raderna.
Jag fick åka hem för att kolla på hockeyn :)

Hungrig som en varg är jag också.
Men det passar ju som efter sången ni vet, hungriga som vargar Färjestad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0