Lucky Me

Fick nyss tag på en plats på easyline.
Grattis till mig.
Gillar det inte egentligen men lite styrka måste man ju köra.

Träffa den stackars killen som får ta all våran skit idag igen i lägenheten.
Han tyckte också att det va vidrigt.
Så nu får vi se vad som händer.
Elen sätts iaf på imorgon så nu hoppas vi på att allt blir klappat och klart tills på söndag :)

Förövrigt är golvet klart nu.
Räkningen skickades till dom som bodde där innan.
5000 kronor gick det på!
Hade fan vart billigare om vi fått nytt klickgolv haha.
Och snyggare :P

Nu ska jag ladda för afro och easyline.
Jag gillar inte afro heller.
Jag har noll taktkänsla i kroppen.
Men det blir nog bra.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0