Onsdag

Mobilen ringde nyss och jag höll på att skita på mig.

När Sara och jag va på gymmet förut ringde Roffa.
Träningen blev inställd.
Tråkigt men ändå skönt.
Tur att man skaffat sig ett gymkort så man kan träna iaf.
Förövrigt är jag en väääldigt klen människa.
Pinsamt att jag som är så stor knappt orkar mer än Sara haha.
Men det jobbas det på :)

På söndag är det match.
Vi är typ noll pers.

På fredag ska jag och Ludde förmodligen till Martina och Hulta för lite mat och några öl.
Jag som skulle va nykter till minneskonserten.
Men det kan jag ju fortfarande va om det bara blir några öl :)

Nu ska jag iaf krypa i sängen.
Hungrig är jag också, som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0