Tisdag

-Jag gillar inte att jag blev arg på Ludde förut typ utan anledning.
Sånt händer allt för ofta.

-Jag diggar inte heller att jag ska på StepMix nu. 
 Jag råkar ha fötts med noll kordination så det kan inte gå annat än åt helvete.

-Där emot är det ett stort plus att det står korvstroganoff på spisen.
Hoppas det räcker till en matlåda åt mig?

-Imorgon ska jag använda mitt presentkort hos Maria. 
 Jag hoppas detta leder till ett nytt klädesplagg på min nederdel.

-Hoppas att snön i Spaninen ligger kvar där ett par veckor.
 Pappa ska nämligen dit snart och tycker han fick för mycket av det goda för ett tag sen.

-Tycker det är helt sjuk att folk tycker det är okej med incest?!
 Det är skrämmande...


Kommentarer
Postat av: Farzan Mahrs

Unnar du inte din gamle far lite sol..;-)

2010-03-12 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0