Vi är sååå bäst.

Igår sköt det visst i höjden här på bloggen?

Har iaf vart iväg och spelat den pissigaste matchen i mitt liv idag.
5-0 tror jag dom ledde med efter första.
Vi va sämst.
Efter mycket klag från min sida slapp jag äntligen spela.
Så får se om jag spelar sista matchen.
Eller om den sista i hela mitt liv redan blivit spelad?

Gårdagen bjöd iaf på New Moon.
Måste säga att böckerna är bättre men ser ändå fram emot nästa film.
Alla vet ju att böcker är bättre än filmer.

Färjestad gick även och vann igår.
Kors in the tak va lycklig jag blev.
Nu tar vi en ny seger på måndag!

Ska ta och slita Ludde från tv-spelet nu så vi kan göra ngt av denna dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0