Filmer jag gjort

Jag har hittat så många gamla bilder på en skiva som är helt underbara.
Minnena seglar in och ett leende smyger sig fram :)
Så nu ska några av dom framkallas tillsammans med lite buggan och australien.
Jag hoppas på det iaf!

Men det bästa av allt är nog filmerna.
Tidningen jag och sofi spela in, lina som leker med en godis och sjunger, sofi och jag gör en rundtur i blacka på cykel, johan sjunger i en ölburk då han tror dom tar kort.
Han blir även jagad av en hund, pratar i helium (sofi också) och kissar med "no hands".
Nakenfilmer från Ludde i Skärkind och när jag, sofi, danne och johan va i vattenfalls stuga.
Det är gamla goa minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0