Idioter!

Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt när Ludde åker till Göteborg.

Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt att inte få ha mina saker ifred.
Jag hade för en månad sen en märklig händelse efter jag tankat.
Åkte till Vånga en gång och sen va det precis som om jag inte hade tankat?
Men man öppnar tanklocket från insidan så jag tänkte att nae inte kan nån ha snott bensin?
Kollade under bilen fall den läckte men va inte mycket mer med det.
Märkligt tyckte jag men kunde ju inte göra ngt åt det.
Detta har även lett till att jag inte kan öppna mitt tanklock.
För jag har nu fått veta att det är två idioter som har snott bensin av mig!
Synd bara att det är två jävla idioter så det spelar ingen roll om man skulle säga ngt åt dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0