Latheten själv

Jag blir så trött på mig själv som avbokar gymmet hela tiden.
Jag är så jävla lat.
Men jag är ju ledig och då ska man väl göra det man vill?

Blev uttagen till matchen på lördag också.
Varför skulle dom va ont om folk just då?
Jag vågar verkligen inte va med för jag kan fortfarande knappt slå en pass.
Sen är det minneskonserten också.
Och den vill jag ju heller inte missa.

Efter träningen igår grillade vi iaf här hemma hos oss.
Vi drack även några öl och spelade wii där man lätt kan konstatera att tjejerna va bättre än killarna!

Nu ska jag iaf fixa mig och åka till Kim.
Ludde är och fiskar så ska bli spännande att se om han får någon.
Sist va han ute i 6 timmar och fick inte en enda :D

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0