Skam

En måndag på jobbet igen betyder tänkande efter en enorm fyllehelg.
Jag har inte gjort ngt dumt.
Varför ska man då "försöka" hitta ngt dumt i det som egentligen inte är det?

T.ex. tog jag kort på mig och erica och skicka till pappa och eva.
Skitsnyggt tänkte väl jag men insåg att det kan ha varit bland det värsta jag sett.
Det ger mig ångest.

Jag sa fel namn på en snubbe vi prata om till Robin, Danne och Jonte.
Det ger mig också ångest.

Massa sånt där småskit som gör att man mår skit även fast man inte borde.
Så vet ni ngt mer jag gjort som jag borde ha ångest för så säg det inte!

Fotbollen idag blev förövrigt löpning då planen är som en simbassäng.

Jag har 14000 ton tvätt så jag struntade i det då och ska försöka hinna bort till gymmet sen för spinning.

Hoppas att jag orkar hinner det.

Nu har jag inte tid med det här mer.

Måste tvätta, städa, diska, laga mat och träna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0