Vilse runt Glan

Idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig på balkongen och läste en sväng.
Satan va varmt, det kommer bli bastu där i sommar :)

Vid 4 gick jag oc Ludde på en promenix i skogen.
Vi gick där vi kände för och fick klättra över både berg, sten, träd och sjöar.
Sjö är iaf tametusan sant!
Hamnade vi Glan iaf och när vi skulle hem hamna vi i en myrvärld.
Det va myror över allt och Ludde fick panik.
Han sprang till och med.

Hemma igen stekte jag hamburgare och har ätit sjukt mycket lök.
Jag luktar inte gott.
Och sen skicka mamma mess och fråga om jag ville ha tacopaj till lunch imorgon.
Ja tack!

Och nu sitter jag i soffan och väntar på hockey, ugly betty och desperate housewifes.
Hur ska jag kunna se allt samtidigt?

Det går inte lägga in bilder. Jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0