Söndag!

Igår var en bakisdag efter en väldigt trevlig kväll med Sofi på Världens Bar i fredags.
Synd bara att man ska bli så himla full ;)

Middagen på Harrys på lördagen var också trevlig och god :)
Sen gled jag runt lite med Kim och Mickis innan jag åkte hem och sov för att ladda till match.

Första perioden var vi bra.
Andra gick piss.
Tredje lyfte vi oss igen och kom tillbaks.
Och i sudden vann vi till sist med 4-3.
Och jag fick göra avgörande målet och det händer ju inte allt för ofta :P

Va nyss hos Ludde och plocka ihop mina sista saker.
Känns sådär men ska ändå bli kul att få fixa en ny lägenhet med massa nya saker :)

Ikväll är min högsta önskan att en karl skulle va här och mysa och se på Harry Potter med mig.
Någon frivillig? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0