20oktober.

Imorgon är det den 21oktober och mamma och Nisse glider iväg till Spaninen.
Det förtjänar dom efter denna mindre roliga sommar!
Nisse fyller även 50 år på lördag som han har valt att smita ifrån.
Och mamma försöker fly från sin födelsedag den 8e november då hon fyller hela 45.
Precis som om dom dagarna är nära varandra? :D

Det skönaste med denna dag är att jag har fått allt viktigt gjort som är tråkigt.
Vattnat alla växter, lagat mat (okej stoppade det fårn igår i micron), vikt den rena tvätten.
Och ja, det var allt gott folk.
Så nu kan jag bara sitta och glö i över två timmar då det är dags för crossfit.
Sara har nog lyckats lura dit mig och jag känner redan nu smärtan från vänster lilltå upp till högra örat.
Kom igen Alexandra!

Så nu ska jag som sagt va glo. Glo på lite bloggar.
Sen ska jag nog läsa min vampyrbok, nej inte Twiglight. Hur fan stavas det?
Någon annan slags vampyr grej, det finns olika har jag märkt.
Så på återseende vänner, säkert innan jag drar.


Kommentarer
Postat av: Carina

Du får hälsa båda ett STORT grattis från mig. Och vad söta ni är tjejer.

2010-10-20 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0