21oktober.

För det första: Linnea jag ska bjuda in mina närmsta vänner i helgen och grannen kommer och jag tror att ni skulle passa bra ihop. Du kommer va? :)

För det andra: tack så mycket Carina och det ska jag göra :)

För det tredje: idag är det torsdag och jag skriver som vanligt att då kommer ludde hem. sen blir det spinning även fast min kropp är totalt utmattad den här veckan. mina knän har fått jobba för mycket tror jag :P

För det fjärde: vill jag banka ngt stenhårt i allas huvuden som hoppas på snö nu. vill ni ha snö i 6 månader? har ni glömt förra vintern? jag bara undrar vart felet sitter?

För det femte: ska avsluta med ngt positivt vilket jag hoppas är att Färjestad spöar skiten hur linköping ikväll!


Kommentarer
Postat av: Farzan Mahrs

Ha ha ha....snillen spekulerar..;)

2010-10-21 @ 22:01:12
Postat av: Dotera Mahrs

Haha ja vi ser supersmarta ut ;D

2010-10-22 @ 15:11:13
Postat av: Linnea

GLÖM

2010-10-27 @ 08:31:30
URL: http://linneavennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0