Jag ångrar mig

Jag pratade nyss med Tove och det kändes väldigt skönt då hon nyss gick igenom det här.
Men så fort vi slutade prata så sjönk jag igen.

Jag ångrar allt dumt jag sagt och gjort.
Jag ångrar precis allt.
Jag skulle göra vad som helst för att få klockan att snurra tillbaks till i somras.
Får jag en chans till ska jag söka hjälp för mitt humör.
Jag ska göra det iaf.
Jag ska inte gå igenom det här en gång till i mitt liv på grund av det.
Även fast jag inte tror att allt bara var mitt fel.
Det kan det väl ändå inte va?

Jag önskar att allt kunde bli som förut.
Av hela mitt hjärta gör jag det.
Även fast det inte är helt alls nu.

Men vi kanske var för olika?
Fan heller att vi var.
Vi var perfekta!


Kommentarer
Postat av: tove

jjaa det får verkligen tänka så som jag skrev i bloggen =) Men hörru du har ju redan sagt att du skulle ändra dig till han och allt kan ju inte vara ditt fel. Alltså är han en skit för han inte lät dig försöka.. Så strunta i han låtsas som han inte finns. Låt han komma tjutande efter dig om han vill ha tillbax dig! Allt ska ju inte gå efter hans pipa.. TÄNK PÅ DIG SJÄLV ALEX! Jorden går inte under för en kille. Någon dag så kommer du hitta en mycket bättre kille, som accepterar dig för den du är!

2010-10-27 @ 21:59:45
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0