Skitmatch!

Dagens match blev ett riktigt magplask.
Torsk med 11-4 eller ngt tror jag? Inte okej!
Nu är det bara att tagga och komma igen tills på söndag.

Helgen har iaf varit helt kanon då både vänner, dop, innebandy, ludde och bio har fått plats.
Såg Salt på bio och den var väldigt bra.
Men det måste komma en tvåa va?!

Nu är det bara en lååång ny arbetsvecka kvar innan det blir helg igen.
Och så har jag match på söndag som krockar med Kims fest.
Attans förbannade skit är min åsikt om det hela.

Nu Gossip Girl, sen Ensam Mamma Söker.
Kanonsöndag, men utan Luddovich.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar jag hade trean så jag också kunde se på ensam mamma söker.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 15:28:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0