20 liter!

Precis hemkommen från farmor och farfar där det bjöds på enormt god mat.
Jag bara älskar hennes kött, sås och potatis :)
Och extra positivt var att jag inte visste om det :)

Möttes även av doften av svamp när jag kom in, vände mig mot diskbänken och ser ett berg av svamp.
Åååh jävlar, är det enda jag får ur mig.
Där ligger det 20 liter svamp som dom plockat ihop under dagen.
Totalt iår har dom plockat 73 liter!



Jag fick med mig hela den första delen av bilden hem och mamma halva den andra delen.
Vilket betyder att jag har typ 10 liter svamp hemma som ska rensas :)
Och på tisdag ska farmor och jag ut och traska i skogen om vädret tillåter.



Snart är det dags för träning också.
Jag gillar inte sena träningar jag är så trött dagen efter då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0