Attans!

Fy fan.
Det verkar som om det är innebandy från 18.30-21.00.
Det vill jag fan inte.
Först kommer alla en halvtimme sent minst och sen ska man börja köra.

Ludde kommer hem på torsdagar och åker söndagar och då vill inte jag offra hela torsdagkvällen i en sporthall.
Iaf inte när jag ska vara i en hela lördagen.
Ska det va så tränar inte jag varje träning iaf.
Nu blev jag sjukt bitter!

 

Förövrigt har jag upptäckt två saker som är sjukt bra.
1. Ljudböcker.

Det räddar hela mina dagar på jobbet.

Iaf när det inte är Rix MorronZoo på det första passet.

 

2. TimeOut.

Har aldrig riktigt gett det en chans förrns nu egentligen.

Ett sjukt roligt program som jag ligger och skrattar för mig själv åt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0