Bilbesiktning

Fy fan va den här dagen började med dagen.

6 tvåor på besiktningen som kunde varit 7 om Ludde och Linus inte fixade avgassystemet igår.

Så nu ska vi ta reda på om den ska lagas eller skrotas.

Jag och bilar går inte ihop :(

 

Men som tröst åkte jag till MediaMarkt och köpte datorn jag tittat på ett par gånger.

Så nu sitter jag här och pillar med min nya leksak.

Blå och fin är den :)

Ludde skulle egentligen åkt till Henka men i sista stund valde han att stanna hemma och det tyckte jag va ett bra val.

Jag åker ju till Irland på torsdag när han kommer hem efter jobbet så det kommer ta nästan två veckor tills vi träffas igen efter att han åker imorong :(

 

Så nu ska jag dumpa datorn och käka chips och ostbågar och njuta av hans sällskap.

Imorgon är det även dags för seriepremiär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0