Hejhejhejhej

Gårkvällen blev som väntat väldigt lyckad =)
3 stora snaps pilla jag i mig och jag som bara brukar ta en för att det är så fruktansvärt vidrigt.
Kräftorna va gigantiska och supergoda men inte någon som liknar en hummer denna gång ;)
Kräftor från Gusum is the shit!

Ludde har nu glidit iväg och jobbat men den här gången fick han åka med Blom.
Får väl se hur det kommer gå :)
Bara 4 nätter kvar tills han är hemma.
7e veckan han är iväg och jobbar nu, i sträck!

Va och rösta förut också och det va lite krångligt med alla lapparna.
Då säger jag, jaha vad ska man ta nu då?
Då står det en rakad halvstor kille (muskler) brevid och säger, du behöver ju inte ta någon lite halvdrygt eller ngt.
Han trodde nog att det var så att jag inte kunde välja parti.
Så var det ju dock inte :)
Själv tog pajasen SD, 13% hade dom såg jag på dörren.

Nu ska jag tagga valvaka.
Heja Sossarna :)

Hade en festlig bild att bjuda på men jag hittar inte kabeln till telefon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0