Hjälp!

Helt seriöst så förstår jag inte.
Här sitter vi på ett möte med If Metall som vill byta regering.
Och bland oss som sitter där finns det folk som klagar på att dom har för låg lön med mera.
Och ändå vill rösta på alliansen?
Jag förstår inte.
Ja jag vill också byta regering.

Idag kommer iaf Ludde hem och det är kanonbra :)
Men först blir det en sväng till gymmet för att köra spinning.

Och en annan fråga jag har är.
Jag tränar minst 4 gånger i veckan.
Äter mycket mindre kolhydrater.
Mycket mindre potioner.
Och ngt jävla piller.
Ändå går jag inte ner i vikt.
Va fan är problemet?! Vad ska jag göra?!


Kommentarer
Postat av: Farzan Mahrs

Du ska inte lyssna så mycke på Morzan...;)..rösta på Alliansen så kommer du både gå ner i vikt o få ett högavlönat jobb...ha ha ha..;)

2010-09-09 @ 16:46:44
Postat av: lisa

alexandra, lyssna inte på christer!! vi är röda!;)

2010-09-12 @ 18:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0