Ingen match :(

Skulle spelat innebandymatch idag egentligen men vi var inget folk så det blev inställt.
Snälla folk kom och träna.
Bytte ju lag för att vi inte va ngt folk!

Var nyss ute på en löprunda också i Kimstadspåret.
Tror jag rätt blev det en runda på 4 km.
Så långt har jag nog aldrig sprungit förut haha.
Eller ska man säga kort?

Va hemma hos Linnea igår också och det var verkligen på tiden!
Är riktigt nöjd över mig själv som tagit mig själv i kragen och umgåtts med mina vänner de senaste två veckorna :)

Nu ska jag bjuda på massa bilder Liam tog igår.
Jag lovar att han kommer bli fotograf i framtiden.
Kom ihåg vart ni läste det först :)

  

  
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0