Jag har så mycket att säga er!

Vet ni vad jag gör nu?
Samma sak som varje tisdag, tvättar!
Och vet ni vad jag ska göra sen?
Samma sak som varje tisdag, köra stepmix!
Nytt pass och en sak klarar jag inte av, attans.

Igår blev träningen inställd och det kändes skittråkigt.
Så fick bli en sväng på spinningcykeln och då utanför fönstret ställer sig orginalet Sjöberg och kissar mot oss.
Myyysigt värre, not.

Sen gled jag ner med Linnea till sportis och kollade när mitt kära gamla lag hade träning.
Med tanke på nyförvärven som va idag saknar jag det inte.
Men en sak som är säker är att dom kommer få sig många roliga skratt haha.
Stjärnan är lixom tillbaks :D

Nu ner till tvättis.
Vet ni förresten, vi såg en spindel där förra tisdagen och den är kvar på samma ställe.
Äckliga stora as!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0