Man drar aldrig högsta vinsten

Köpte 2 lotter idag för att se om jag antingen kunde bli supernanny helt gratis eller bara köpa en vanlig enkel fyrhjuling.
Det gick åt pipsvängen.
Nog för att man aldrig drar högsta vinsten, men en lite halvstor kan man väl få iaf?

Sitter här hemma och försöker komma fram till om jag ska träna eller inte.
Spinning klockan 6 samtidigt som Ludde kommer hem.
Han är ju fortfarande kvar hemma när jag kommer hem men vi har som sagt va massa svamp att rensa :)
Dessutom vill jag baka muffins.
Har även 1000 anledningar till att träna men dom väger bara inte upp!

Tråkigt för er att läsa.
Men mina vardagsproblem är faktiskt inte större än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0