Oflyt är nog bara förnamnet.

Jävla oflyt har jag.
Vi var 3 ynka personer som räckte upp handen och ville bege oss iväg från Whirlpool, 3.
Och fick jag? Nae....!
Så det där om att jag inte ska tillbaks på ett tag kan jag ju äta upp igen.

Men skit i det för imorgon drar jag.
Ska bli skönt med en minisemester.

Förövrigt stängs min telefon av och sen sätts på av sig själv ibland.
Kanske den håller på ett gå sönder?
Vore himla tråkigt.

Ska hem till mor och käka snart och undrar spänt vad det blir för mat.
Sen är det innebandyträning som står på schemat om jag hinner.
Men det ska nog inte vara en omöjlighet.
Har ju nästan bara packningen kvar och det kan ju inte behövas så mycket?
Nån som förövrigt vet vad det är för väder på Irland?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0