PrimaSkinka.

Jag har ont i min högra skinka.
Det springerjag bort sen!
Hoppas bara det blir ngt folk på träningen nu när så många är skadade och borta.

Ludde och 2 till åkte ner till Göteborg i en gammal Mazda 323 igår.
Ja precis en sån som jag rollade blå.
Skulle ni åka i en sån till Göteborg?!
Så jag bad honom skicka ett sms när dom va framme så jag visste att han överlevt.
Imorse såg jag att jag hade fått ett klockan 1 där det stod att dom hade kommit fram men att dom krockat.
Men dom mådde bra.

Väl hemma efter jobbet ringer ett 0480-nummer typ.
Jag blir rädd och får för mig att det är ett sjukhus i göteborg som ringer och så har det hänt ngt med honom i efterhand.
Haha va löjlig jag är inser jag 2 sekunder efter då Göteborg har 031 som riktnummer =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0