Stressad

Jag känner mig stressad jämt.
Och vad har jag att va stressad över?
Jag har ju förtusan bara mig själv då inte ens Ludde är hemma i veckorna.
Linnea hur fan lyckas du? :)

Farmor ringde på jobbet förut och undrade om jag ville ha lite mat och toscakaka som hon bakat speciellt till mig.
Men jag kunde inte idag för jag har tvättstugan, ska träna halv 6 och ska fixa bilen :(
Men eftersom att dom är världsbäst så kom farfar förbi med båda kaka och mat :)
Så imorgon efter jobbet ska jag dit en sväng och säga hej!

Så nu ska ni få se vad det bjöds på :)
Nu tvättstugan, sen stressa till mamma för att sen stressa till träningen.
Shit på torsdag ska jag nog skita i att träna...



Strömming och riktigt potatismos :)



Kaka kaka kaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0