Tele2 fortsätter att imponera!

Tele2 har gjort det igen.
Nu säger dom att jag endast skulle få gratis internet i 2 månader om jag valde att förlänga?
Va fan skulle jag göra det för när jag sa upp det?
Det va ju dom som stängde av det direkt och skulle "ge-mig-ngtt-för-allt-fel" dom ställt till med och så gör dom inte det iaf?
Plus att dom för andra gången inte säger all information.
Fy fan så säääääämst!

Ska åka in på innebandymöte idag igen.
Varför kan dom inte bara ta allt samtidigt så jag kan få testa på Zumban?
Nae låt det gå lång tid innan jag kan det så jag kommer va helt hjälplös.
Dåligt humör är jag visst på.

Kunde inte somna igår heller.
Så jag kommer väl somna ståendes på planen sen.

Gud så grymt skönt det ska bli att få komma iväg en sväng!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Alexandra,



Det är väldigt tråkigt att läsa att du fått olika information i din kontakt med oss. Vi vill självklart hjälpa dig att lösa detta på ett bra sätt och du får gärna kontakta mig på [email protected] med ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-09-29 @ 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0