Ålandiii!

Helgen har varit helt kanon och det är synd att den inte var iaf en dag till.

Fredagen började med samling på Världens Bar innan vi satte oss i bilarna för färd mot båten.
Efter x antal öl måste jag säga att båtresan var himla trevlig.
Och attans vilken god fisk och sås!
När vi kommit fram till hotellet blev det fest i korridoren då vi alla hamnat på samma våning.
Sängen hittade jag vid 4 efter en ganska så rejäl fylla. Hej hopp!

Klockan 7 eller liknande ringde klockan på lördagmorgonen då det var matchstart runt halv 9.
Skulle inte säga att matchen gick bra eller att man var speciellt nykter.
Torsk med 15-3 mot dom som senare visade sig vara vinnare av hela skiten.
Vill säga att vi endast va sju spelare och ingen ordinarie målvakt, vilket ledde till att vi bara va en avbytare :)
30 sekunder in i matchen drar jag omkull utan att någon är i närheten.
Som sagt va, jag va nog inte helt nykter.

Andra matchen torskade vi med 11-1 (dom spelade 2-2 mot dom vi mötte innan)
Sista matchen blev en vinst med 3-2, skönt att avslutad med flaggan i topp!
På herrarnas sista match korkades det även upp för att börja festandet.
Kvällens händelser som ska påpekas är väl pizzan i korridoren, Sumparns snack i fläkten om tepåsning och must vilket gjorde att jag skrattade så dant att jag inte visste vart jag skulle ta väge, underbart!
Musik på hög nivå, skitfull Johanna haha en snubbe som gjorde hellikopterna framför allt folk.

Söndagen bestod av bakis bakis och lite hemresa.
Underbart var det iaf och tack alla som va med!



Idag har jag iaf varit duktig och varit ute och sprungit efter jobbet.
Kändes inte lika jobbigt som i helgen :D
Trodde även jag skulle få komma tillbaka till Whirlpool men icke.
Tack för att du lura mig-
Jag dör av tråkighet när 3 pers står och inte säger ett ljud till varandra under hela dagen i ett lager.
Tur att jag får skapligt betalt iaf!

Tjingeling.

Bjuder på Johannas bilder då min sladd är hos Ludde....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0