Ångest.

Måste erkänna att jag får lite ångest av att sitta inne när det är så fint väder.
Hade tänkt kratta löv på uteplatsen men kom på att jag inte hade ngt att lägga löven i när jag var klar.
Vilket betyder att alla löv kommer blåsa omkring igen innan jag fått dom i en säck.

Väskan till Ålanda är redan packad och det känns som jag glömt hur mycket som helst då den inte ens är nära full.
Men då får det plats mer sprit och cigaretter :)

Ikväll blir det iaf premiärgrillning :)
Eller har ju grillat hela året hos mamma men det här gången känns det mer på riktigt.
Sen ska maten avnjutas till en spännande hockeymatch.
Snälla Gud låt Färjestad vinna och ta hem guldet ikväll!

Hade även tänkt bjuda på bilder men sladden är hos Ludde så det kan bli lite svårt.
Så får ta efter Åland.
För om ett dygn sitter jag på Världens Bar, dricker öl och äter hamburgetallrik och taggar som fan :)



Världens Bar för länge länge sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0