Bättre sent än aldrig.

Nu är det så att det börjar bli vår (dock inte idag) och jag gillar livet.
Har inte alls mycket att klaga på och på fredag väntar Åland :)

Helgerna är totatl fullspäckade nu men det gillar vi.
Dock lite tråkigt då det inte finns någon tid att fixa min uteplats.
Men snart är det varmt på kvällarna och då kan man fixa och dona då :)

I helgen va det Vingenfest och lika trevligt som vanligt, även fast jag spenderat säsongen inne i stan.
Dock trivdes jag inte överdrivet bra utan att väljer att gå tillbaks till kära Vingen.
Det får bära eller brista men det är där jag hör hemma! :)

Nu kom Luddovich också så ska stänga av här.
Ha det kanon.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0