Högtidstönt

Jajamensan jag älskar högtider.
Den här har varit helt över förväntan bra.

I torsdags blev det öldrickande med mina kära vänner Emma och Kim till en början.
Sen kom Ludde, Swartz och Brasso inrullandes och när det började livas gick vi hem till mig.

Fredagen var dödens död tror jag.
Ludde och jag klev upp vid 11 och mådde toppen och åt lite frulle.
Efter hamnade vi i sängen igen och somnade om till halv 3.
Inte okej med tanke på det underbara vädret!
På kvällen ställdes alla planer in och vi hyrde film.
The Town blev det och kan va en av de bästa filmer jag sett, iaf på senare tid.
Bjöd även in oss på påskmiddag hos mamma och Nisse :)

I lördags var det bara dags att tagga till igen.
Först påskfirande hos Luddes mormor och sedan ut till Åbyskogarna där det var full rulle som vanligt.
Är dock lite besviken på vissa men nämner inga namn ;)

Söndagen var ännu en dag död men inte alls som i fredags.
Träffade Kim en sväng och pratade med henne.
Linnea och de två yngaste barnen kom upp också.
Gled iväg vig 7 och käkade med Luddovich och vi hyrde även en film, Torn eller liknande.
Skitdålig typ och jag somnade innan den ens va slut :P

I måndags blev det Östergötland runt med Luddes pappa och hans familj på den sidan.
Första gången jag besökte Omberg.
Minns jag rätt tog mamma och Nina dock med mig på en runda när jag var liten :)
Mysig dag med solsken och grillning.

Och idag va man tillbaks i vardagen.
Fy fan för det.
GE MIG SEMESTER!

Öland heeeela vecka 28 är förresten bokat och klart nu :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0