4,4

Va ute och sprang förut. Hela 4,4 km. Jättelångt. Verkligen.
Men jag är död!
Mina ben orkar inte stå.
Fan va bra jag tar hand om mig själv. Galet.
Men om man orkar hålla i tills innebandyn drar igång kanske man kan ha lite kondis? :)

Va som sagt va innebandymöte igår. Det ser faktiskt ganska ljust ut.
Det gillar jag!
Ännu ljusare om KFUM-tjejerna kommer till oss oxå.
Måste verkligen få en tid i en hall så vi kan provträna.
Annars är dom väl borta redan innan dom hunnit det...

Håller på med maten nu. En jävla massa grönsaker and lite korv.
Nyttigt och bra.
Sen ska Ruttes bur städas.
Och efter det ska jag inte göra ngt!

Kräftskiva på fredag och 25årsfest på lördag. Nice!
Känns som att denna veckas träning inte kommer ge ngt resultat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0