Fönsterputs

Gav mig på att putsa fönster idag. Insidan gick bra (har inte sett resultatet då det regnar).
Sen kom jag aldrig till utsidan, det ramla ner spindlar när jag tog sista fönstret och insåg då att det skulle krylla av dom på utsidan!
Får be mamma eller mormor komma hit och sopa bort dom så kan jag köra sen.
Ja, jag tycker faktiskt det är kul :)

Ännu roligare är det med innebandy, känslan med att det ska vara kul har äntligen kommit tillbaka.
Det här gillar jag.
Så tjejer kom och bjud på autografen imorgon så det blir något av det här!

Kommer jag tidigt till gymmet idag också ska jag springa en bit.
Känslan säger dock att det inte kommer att hända och jag kommer helt enkelt komma 5 minuter innan passet börjar.
Idag ska jag kanske lasta på, hej träningsvärk?



Full och på bröllop i Aussie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0