I Alexandras Värld

Man ska få lönespec. idag för första gången skickad på mail. Min har inte kommit.
Beror nog mest på att jag tappat bort min tidrapport så jag inte kunde skicka in den.
Sen endel beror säkert på att det är en ny grej.

Dagens värsta har iaf varit att städa toaletten. Jag tycker det är vidrigt!
Ett annat problem jag har är, hur fan får man bort gamla ägarens skit bakom elementen?
Och ja jag vet att det är hennes för jag äger fan ingen katt!

Håller även på att tvätta och det är det bästa jag vet.
Ärligt talat nu, jag tycker faktiskt det är mysigt.
Sen är ju min tvättstuga inte ett dugg mysig men jag kan ju låtsas, luktar gott iaf.

Dagens roligaste, håller dom helt seriöst på att göra mitt sopprum rosa?
Haha det är faktiskt kul på riktigt.
Men kanske bara en grundfärg sen ngt annat över.

Nu taggar vi innebandyträning.
Halva gänget verkar vara borta idag :/
Snälla säg att det inte är så!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Alex dom ska vara rosa ;)

2011-08-25 @ 14:38:27
Postat av: Anonym

Hahahaha, va? Pimp asså :D

2011-08-25 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0