När verkligheten kommer ikapp

Efter den gågna helgen säger min kropp ifrån. Jag är fortfarande helt förstörd efter lördagens partaj.
Så nu har jag bestämt mig för att på riktigt försöka hålla mig ifrån alkoholen.
Sista festen blir den årliga kräftskivan hemma hos pappa på lördag.
Sen ska jag försöka hålla mig nykter till min kusins 20-årsfest som äger rum i slutet på oktober tror jag.
Klarar jag det, ska jag unna mig precis vad jag vill!

Ikväll är det innebandy igen, säger som vanligt, hoppas på mycket folk!
Imorgon blir det svampskogen med farmor och farfar, hoppas på mycket svamp!
På torsdag blir det tvättstuga och pill med mamma och Nisse, hoppas på att få mycket gjort!

Jag bjuder på en bild eller två från helgen.
Tror bara att jag tog 3 men ändå ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0