Slut som artist.

Så himla slut i kroppen.
Den här veckan har varit full rulle och det är nu första dagen jag sitter ner innan klockan slår 8.

Jag har plockat svamp och rensat och var klar med det straxt efter 9 igår.
Jag har gjort första innebandyträningen för iår. Sjukt kul och har en träningsvärk på sidan av magen som är så galen att jag inte kan skratta, hosta eller nysa :)
Och idag har jag sprungit (vilket tog död på mig igen) och gjort en kantarellpaj, mycket gott :)

Så nu sitter jag här och ska nog bara slänga på en film.
Trött som ett as.
Nu taggar vi Augustifestival och hoppas på kanonväder.
Träffa massa festligt folk och dricka öl, thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0